|
|
1.
TITLUL ACTIVITĂŢII
Clubul de lectură „Convinge-mă să citesc”
5.
DATA/PERIOADA DE
DESFĂŞURARE
6.05.2025
CDI – Liceul Tehnologic
Grigore Moisil
CADRUL DIDACTIC
COORDONATOR PROIECT
Prof. Consilier școlar Murgu
Simona
ALTE PERSOANE IMPLICATE
Bibliotecar, Pop Sorina-
Organizator activitate
PARTENERI/COLABORATORI
Primăria Bistrița
8. RESURSE MATERIALE
Cărți
-
10. GRUP
ŢINTĂ
Elevi din clasa XA, IXB, IXA
11. SCOP
Promovarea lecturii în rândul
elevilor
12. OBIECTIVE
·
Să crească interesul elevilor
pentru citit.
·
Să dezvolte competențe de
analiză, exprimare și interpretare a textelor literare și non-literare.
·
Să îmbunătățească abilitățile
de comunicare.
·
Să stimuleze curiozitatea
pentru descoperirea diverselor genuri literare.
13. DESFĂŞURAREA
ACTIVITĂŢII
În cadrul activității intitulate „Convinge-mă să citesc”,
elevii au fost invitați să împărtășească experiența personală legată de o carte
care i-a impresionat în mod deosebit. Scopul întâlnirii a fost de a stimula
interesul pentru lectură prin recomandări autentice și entuziaste venite chiar
din partea colegilor lor.
Elevii
au avut libertatea de a alege modalitatea prin care să își exprime
recomandarea:
- Prezentări PowerPoint
care au evidențiat teme, personaje, citate memorabile și motive pentru
care cartea ar trebui citită;
- Discuții libere, în
care elevii au povestit cu pasiune despre impactul personal al lecturii;
14. IMPACTUL ACTIVITĂȚII:
Activitatea
a fost primită cu entuziasm de către elevi, care s-au implicat activ,
demonstrând creativitate, empatie și dorința de a împărtăși experiențe
valoroase. Prezentările au fost apreciate de colegi, multe dintre cărțile
recomandate stârnind interesul imediat și trezind dorința de lectură.
Discuțiile au condus la schimburi de idei,
reflecții personale și chiar dezbateri constructive pe marginea temelor
abordate în cărți (curajul, prietenia, toleranța, auto-descoperirea).
15.
CONCLUZII:
Activitatea „Convinge-mă
să citesc” a reprezentat un pas important în atingerea obiectivelor proiectului
„Lectura – Pașaport pentru viitor”, promovând lectura ca mijloc de dezvoltare
personală, empatie și comunicare. Prin puterea exemplului personal și prin
forme diverse de exprimare, elevii au reușit să creeze un cadru prietenos și
motivant pentru lectură.
REZULTATE ŞI PRODUSE
FINALE
MODALITĂŢI DE DISEMINARE
·
Pagina de facebook a școlii
·
Site-ul școlii
·
Afișe
·
Comunicare prin intermediul
diriginților
DATA 5.05.2025
PROFESOR COORDONATOR PROIECT
Prof. Murgu Simona
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu